(iOS) Cooking Family : Madness Restaurant Food Game snyde kode øge ressource
Feb 7, 2022 19:25:59 GMT
Post by stewinluchebi on Feb 7, 2022 19:25:59 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Family : Madness Restaurant Food Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Family : Madness Restaurant Food Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode øge ressource ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Family : Madness Restaurant Food Game 2022 version ▞▞▞
Timing giver mere
Spillede hvert niveau til nber 21 og har kun 20 nøgler. Hvordan får jeg 21 nøgler, hvis alle niveauer er blevet spillet. Spillede alle 3 niveauer af 21 niveauer???
Jeg har det virkelig sjovt med at spille dette spil og forbedre mit vidensniveau inden for madlavning, fordi jeg er kok...tak
Fantastisk måde at gå tid på med fantastisk grafik. Let opnåelige trin i hver restaurant.
Spillet logger ud på alle niveauer. Jeg spiller niveau 1 så mange gange. Det højeste niveau jeg kan gå til er niveau 4..
Det mest forfærdelige spil...jeg har spillet 28 niveauer, men da jeg nåede 28. niveau, vises det konstant få et hjerte...jeg har også set annoncerne på en måde..men så starter den heller ikke op...virkelig skuffende ...for det meste værst fra alle spil....hader dette spil...tidsspild...😠😡
Jeg nød virkelig at spille spillet, men nu er det frosset i Burger Restaurant på niveau 16. Jeg har prøvet at afinstallere appen flere gange, men når jeg logger på går den tilbage til hvor jeg var, og den er stadig frosset, jeg ved ikke hvad ellers at gøre.
Nu har jeg en helgens tålmodighed, men dette spil blev ved med at logge mig ud, så jeg afinstallerede det
V1.27.51 Cooking Family Madness Game: 🍩 Ny begivenhed Food Truck og mors dag 🍨 Optimer spillet og reparer nogle fejl 🍕 Nye kunder Download og nyd det bedste COOKING-spil 2020
Super sød
Jeg nyder at spille madspil. Denne er meget sjov.
Dejligt spil. "wow" oplevelse
Hej, jeg vil bare gerne vide, hvorfor jeg kan tage til den næste by?
Rigtig godt spil. Får din hukommelse til at arbejde hårdt. Jo mere du spiller, jo sværere bliver det. Godt klaret.
Åå
det er et meget godt spil Jeg er stadig på niveau 8, så efterhånden som jeg går videre, vil jeg vende tilbage og give min rigtige mening <3
Forfærdeligt. Kom til niveau 86 og ikke en eneste kunde kom ud. Slettet den
FB Godartet prostatahyperplasi er overstået, men det kom ud og brug af store bogstaver nyfñyei til jeg at savne det, og brug af store bogstaver er startet
Virkelig meget flot spil, men et niveau i pizzaen kan man ikke gøre det uden at bruge så mange ædelstene på kræfter... De 45 sekunder ser ud til kun at være 15 sekunder.. Lidt som snyd 😂😂😂😂
Ikke dårligt spil
Kunne ikke afslutte annoncen, efter jeg så den fuldstændigt.
Starter ret sjovt, men bliver meget hurtigt umuligt, medmindre du betaler penge for ekstraudstyr.
Dette er et fantastisk spil, og jeg elsker dette spil 😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😘😘😘😘😘 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Hyggeligt sjovt spil, der lige er startet, og allerede mange ting, der skal opgraderes for at gøre spillet endnu mere interessant 👍😀.
Hehehe pahingi skin ni chou at layla sa mobile legends plss
Elskede det! ❤❤😂 og tak... jeg hader at købe. (Jeg vil have Tom Holland-karakteren & jokeren. ) Indsæt også alle joker-karakterer fra den første generation. 😂😂😂
Jeg er skuffet over dette spil, jeg har i 2 uger til at komme forbi dette til de næste mange niveauer, men det bliver ved med at gå tilbage til starten, hver gang jeg er tæt på at afslutte det niveau, og jeg tror, det er i dessertniveauet med croissanterne
Meget flot spil..jeg elsker det😊😊
Spillet er meget interessant og ikke kedeligt, men det eneste minuspunkt er, at vinduet med at samle ædelstene dukker op igen, og forvent igen, at spillet er fantastisk. Jeg kunne lide det 😊👏🏻👏🏻👏🏻
Er meget vigtigt spil, jeg kan lide dette spil
Dette spil er meget godt, men jeg spillede indtil niveau 10, og det vil ikke engang åbne for niveau 11. Spildte jeg mine data for ingenting, jeg føler mig så vred nu😠😠😠😠
Jeg elsker dette spil, jeg nyder det, og det har færre annoncer sammenlignet med andre spil, men jeg håber bare, at annoncer ikke skal inkluderes i spillet ligesom de gamle spil ... vi nyder at spille det kontinuerligt...
Kan ikke gå ud over 115, ikke indlæse nye stadier. Også for mange annoncer
plz åbne en ny landrestaurant efter tokyo
Stadig niveau 86 i Paris virker ikke selv efter alle opdateringerne. Kombinationen giver ikke nogen mønter overhovedet, selv ved at bruge nogle boosts. Kan ikke gå til næste niveau. Gør venligst noget igen. Tak!
Åbner altid ikke, når jeg kom tilbage på ngame
Spillet er super fantastisk, og jeg nyder at spille, men det der generer mig, på niveau 46, at gå op er udstyret meget dyrt, hvilket gør det svært at opgradere mønterne er ikke meget....tilføj i det mindste mønter for at gøre det nemmere og sjovere
Dette spil bliver ved med at fryse og stirre over midt i spillet.
elsker dette spil farvel
Spillet er fint, men jo mere du spiller, jo mere bliver niveauerne sværere, og nogle gange så du en annonce for at tilføje dig.
Jeg kan godt lide dette spil, men fordi jeg har utallige reklamer, er jeg glad for at slette dette spil
Jeg kan godt lide spillet, men det bliver ved med at sige find nøglen for at åbne nye niveauer, men det viser mig ikke, hvor den manglende nøgle er, og jeg kan ikke se en nøgle på toppen af hvert niveau, som det normalt viser...
Det er svært at komme videre. Du skal spille et niveau 4 eller 5 gange for at komme videre.
fantastisk
Jeg elsker dette spil, men hvorfor er den anden verden låst op. Jeg passerer New York City og Rom City, men den anden verden fungerer ikke, og den er låst op. Kan du ordne dem?
Cooking Family : Madness Restaurant Food Game Penyelakuan jqvj
DIY Fashion Star - Design Game Hry na hrdinov jday
Lige siden opdateringen har jeg ikke længere været i stand til at fordoble mine mønter eller få gratis ædelstene..hver gang jeg trykker på den.. vil en annonce poppe ud (luk eller installere), når jeg valgte tæt..den gør ikke noget...er det et insekt..? Jeg er allerede på niveau 50-ish..
Cooking Family :Craze Madness Restaurant Food Game Симулационни tqgj
Jeg kan godt lide det nemt at spille
Det er et meget rart spil, når jeg har fri, jeg spiller dette spil